Leos sida

Välkommen till min värld!

Kalas nr 2

Kategori: Fest

Ännu en dag med kalas och festligheter! Idag kom pappas arbetskompisar Anders och Magnus med sina familjer, mammas kompis Maria och hennes kille Marcus och Ingrid och hennes mamma och pappa. Så det var verkligen fullt hus. Jag fick massor med nya snygga kläder som jag kan ha i sommar! Tack så mycket allihop!

Senare på kvällen fick jag följa med på restaurang Garaget och äta middag. Det var väldigt spännande!

I morgon bär det av till Skellefteå med flyttlass nr 2. Där väntar även födelsedagsfirande nr 3 (eller egentligen nr 5 eftersom både farmor och farfar och mormor och morfar uppvaktade mig före jag fyllde år). Nu stannar vi i Skellefteå ett tag eftersom vi får nyckeln till huset på måndag. Då ska det börjas riva kök, måla tak och en massa annat. Så det blir kanske inte så mycket skrivet här då. Mormor och morfar har i och för sig en dator men vi kommer kanske inte att hinna vara där så mycket. Så jag hoppas att ni inte glömmer bort mig nu tills vi hörs igen! Här är bilder från idag. (Notera min dragningskraft på tjejerna :) )

 
Robin och jag       


Att känna på Ingrid är alltid roligt!


Mys med Ida.


Mys med Sara.
                                  
Paketöppning med mamma.                                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: