Leos sida

Välkommen till min värld!

Killarnas dag

Kategori: Allmänt

Idag har jag och pappa haft en dag utan mamma. Eftersom pappa är pappaledig på fredagarna så får mamma en hel dag att göra vad hon vill. Och då får ju även vi göra vad vi vill. Så idag blev det promenad och sen gunga i lekparken. Det var riktigt skojigt. Mamma var på stan, som vanligt. Hon har jagat en särskild lampa som en galning och den har varit slut överallt. Men idag, äntligen, fanns den så då köpte hon den. Nu kanske hon kan lugna sig med sina lampor. Det har blivit några stycken nu...

 

Här är två av mammas många nyinköpta lampor.
 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Har du fått tag i Boom`s lampa?

    2009-03-06 | 18:03:23
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se
  • Mamma Jessica säger:

    Jepp! Det är taklampan som jag jagat, men på Boom har den fortfarande inte kommit in så jag åkte runt hela stan och hittade en på EM! Lycka!

    2009-03-06 | 19:18:26
  • Emma M säger:

    Vilka supersnygga lampor! Jag är också på lampjakt...har gjort ett felköp...köpte en svart sidenlampa till taket som är (håll för öronen Leo) ASful när man tänder den....suck

    2009-03-07 | 12:10:35
    Bloggadress: http://martinemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här: