Leos sida

Välkommen till min värld!

Mamma och pappa

Kategori: Allmänt

Jag kom på att jag inte har berättat så mycket om mamma och pappa så här kommer lite korta fakta om dem.

Pappa
Född: 12 augusti 1971
Syskon: En äldre syster i Stockholm
Uppvuxen: I Vännäsby utanför Umeå
Ställen han bott på: Vännäsby, Vännäs, Umeå och snart Kåge.
Yrke: Distributionselektriker
Intressen: Skellefteå AIK, meka med gamla skotrar, köra motocross
Kör: BMW
Gillar inte: Björklöven, när bilen krånglar, shopping
Favoritresmål: Asien
Älskar: mig och mamma
Humor: konstig
Favoritprogram: Allt på Discovery
Längtar
till: att flytta till huset

Mamma
Född: 28 mars 1978
Syskon: En äldre bror och en äldre syster
Uppvuxen: I Byske utanför Skellefteå
Ställen hon bott på: Byske, Skellefteå, Norge, Sri Lanka, Umeå och snart Kåge.
Yrke: Gymnasielärare i svenska och historia
Intressen: Fotografering, inredning, dans, scrapbooking, shopping, dykning
Kör: BMW
Gillar inte: att leta grejer, att vara hungrig, att frysa
Favoritresmål: Sri Lanka, Thailand
Älskar: mig och pappa
Humor: Skrattar åt folk som ramlar/snubblar (om de inte gör illa sig förstås), typ Jackass och Wipeout.
Favoritprogram: Alla inrednings- och byggprogram, Heroes
Längtar till: att flytta in i huset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: