Leos sida

Välkommen till min värld!

Yrkesval

Kategori: Allmänt

Mamma och pappa funderar på vad jag kommer att bli när jag blir stor. Jag trycker på alla lysknappar som finns och sliter i alla sladdar så elektriker kan vara ett alternativ. Allt som går att styra (typ stolar, dammsugare mm) blir bilar och jag gör billjudet så fort jag får chansen. Kanske blir jag  racerförare eller nåt sånt. Jag ÄLSKAR att äta, särskilt bröd så jag kanske blir bagare. Knappar är något av det roligaste som finns, särskilt på/av-knappen på datorn. Mamma och pappa tycker inte att det är lika roligt att jag slår av den när de använder den. Så jag kanske blir datatekniker.

Ja vem vet. Tiden får väl utvisa vilken väg jag tar i livet. Säkert är i alla fall att jag är väldigt målmedveten i allt jag gör oavsett om det är att tjuva en brödbit eller att trycka av datorn.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Varför välja, du kan ju bli en fortkörande strömgalen datatekniker som älskar att äta bröd!!! ;) Sådana finns det säkert gott om.



    Thudor vill bli, tågförare, flygvärdinna, arkitekt och ingenjör! Lite svårare att matcha kanske!



    Hoppas din mamma hade en trevlig återträff med sina gamla och uråldriga klasskompisar, hon får gärna rapportera till mig hur det var!!!



    Vi vill gärna träffa dig, mamma och pappa när vi kommer upp till norrland i sommar!



    Kram på dig och skicka en kram till din mamma med!

    2009-05-23 | 23:26:18
    Bloggadress: http://miasvardag.blogg.se/
  • mormor säger:

    Vilken fint tips du fick av Thudor och Maria! Tycker det låter väldigt bra, ha det gott lillprinsen!

    2009-05-26 | 16:45:40

Kommentera inlägget här: