Leos sida

Välkommen till min värld!

Många frågor

Kategori: Allmänt

Dessa frågor har förekommit på flera bloggar nu och jag har minsann inte tänkt vara sämre. Så håll till godo!


1. Hur gammal är du om fem år? 6½ år.
2. Vem var den senaste du träffade? Min dagmamma Lilian
3. Hur lång är du? 86 ståtliga centimeter
4. Vilken var den senaste film du såg? Hmm...ser inte film.
5. Vem ringde du senast? Mormor
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Sms? Vad är det?
7. Vad är dagens planer? Äta middag, busa med mamma och pappa, äta välling och sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Nyss
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna
12. När vaknade du idag? kl 06:00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, men Zorro har hittat tillbaka till oss.
14. Vilken är din favoritplats? Alla ställen där jag kan springa.
15. Vilken plats föredrar du minst? Alla ställen där nån torkar mig om näsan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I skolan, har en massa kompisar, har börjat spela nåt instrument.
17. Vad skrämde dig som barn? Jag är ett barn och jag är inte rädd för särskilt mycket.
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma och pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Va?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har ingen dator.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I pyjamas.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Nja alltså full på mjölk blev man ju som nyfödd så nog har jag spytt en del.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota. Då kan man springa så fort!
25. Är du social? Jepp
26. Vilken är din favoritglass? All glass.
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa leksaker
28. Tycker du om kinamat? Jag älskar mat. Punkt.
29. Tycker du om kaffe? Joo jag har smakat och tycker om det.
30. Vad dricker du till frukost? Mjölk.
31. Sover du på någon särskild sida? Ja ovansidan på madrassen i sängen.
32. Kan du spela poker? Nej
33. Tycker du om att mysa? Mysa är det bästa som finns, när jag har tid.
34. Är du en beroendemänniska? Hmm är nog beroende av bröd.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
36. Vill du ha barn? Som kompisar, ja.
37. Kan du några andra språk än svenska? Babyspråk?
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
39. Föredrar du havet eller en pool? Allt som man kan bada i är roligt!
40. Vad spenderar du helst pengar på? Leksaker
41. Äger du dyra smycken? Nja har inte hunnit skaffa mig så många smycken.
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Nappen
43. Vem är den roligaste människan du känner? Alla som får mig att skratta är roliga men mamma och pappa är nog proffs på att roa mig tror jag.
44. Välj ett ärr på din kropp? Ärret efter mina "pluttar" brevid vänster öra.
45. Vad har du för ringsignal? ?
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Hela min garderob
47. Flirtar du mycket? Jepp
48. Vart togs din profilbild för din blogg? Vid köksbordet hemma.
49. Kan du byta olja på bilen? På min Bobby Car? Med all säkerhet!
50. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte än.
51. Vilken var den senaste bok du läste? Godmorgon Märta.
52. Läser du dagstidningen? Nja jag river sönder dem.
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
54. Dansar du i bilen? Dansar så fort jag hör musik.
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Den som mamma eller pappa lyssnade på.
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En teckning till pappa på Fars dag.
57. När var du i kyrkan senast? När jag döptes.
58. Vad ska du göra nu? Äta middag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: