Leos sida

Välkommen till min värld!

Me & I

Kategori: Allmänt

Ikväll har mamma varit på ett så kallat klädparty där det såldes kläder från Me&I. Eftersom mamma är ganska velig och alltid får beslutsångest så tog det sitt lilla tag innan hon hade bestämt sig  och ändrade sig också. Men till slut blev det dessa två tröjor med retrofärger och coola tryck.
brandbilarsniglar 
Hon var även lite sugen på dessa plyschbyxa med fickor i sidanmen de var förstås slut i min storlek. Allt som allt, en trevlig kväll med gott fika och härligt sällskap. Moster Laila var där och även pappas kusin Erika som också bor här i Kåge + många andra.

Kommentarer

  • Annica säger:

    Kan vara lite dyrt med kläder på "homepartys" men det brukar vara väldigt bra kvalitet! Så njut nu av dina fina tröjor Leo!

    2009-11-17 | 22:12:55
    Bloggadress: http://mammatanten.blogg.se/
  • mormor säger:

    Du blir säkert jättefin i dina nya kläder! Förresten DU är ju alltid jättefin, kram o puss!

    2009-11-18 | 10:04:05
  • margareta far-mor säger:

    2009-11-23 | 19:45:21
  • margaretafarmor säger:

    Hej Leo.

    Jag såg dina fina kläder som din mamma köpt på klädparty.Jag förstår att du tycker att det är roligt att vara på badet.Tänk om farmor kunde ha sådana djur som du har i bassängen när jag badar på fredagarna men då skulle dom andra tanterna bara vilja låna dom.Vi längtar så efter Er men vi ses nog snart.

    Puss och kram från farmor och farfar

    2009-11-23 | 20:58:37

Kommentera inlägget här: