Leos sida

Välkommen till min värld!

Pappas dag!

Kategori: Allmänt

Eftersom pappa är världens bästa pappa så har han fått en egen dag. Jag och mamma gick upp vid 7.30(!) och gjorde fika. Kvällen innan hade vi förberett en present och ett kort som jag ritat själv. Pappa blev sååå överraskad när vi gav han fika på säng med present och allt. Han fick en fin liten bok med kloka tankar om pappor. Här kommer en:

"Pappor kan göra en promenad till ett äventyr när man är liten. Det förändrar ditt sätt att se på livet för alltid"

Så sant, så sant. Mamma och pappa passar på att hälsa till sina älskade pappor också! Kram till er alla!


Vad världen är stor, pappa!


Sådan far sådan son :) (och kortet är inte ens arrangerat)


Morfar busar med mig :)



Farfar visar mig omgivningen i Granbergsträsk.

Kommentarer

  • Moster säger:

    Vi har just beslutat att det blir ingen farsdagsmiddag på lyckogränd pga det hemska kortet du lagt ut! Kramis

    2009-11-08 | 14:38:01
  • Jessica säger:

    Hahaha det där kortet är ju bara det roligaste nånsin!

    2009-11-08 | 19:56:31
  • .: Elin :. säger:

    Vilka härliga bilder! :)

    2009-11-09 | 13:19:52

Kommentera inlägget här: