Leos sida

Välkommen till min värld!

Jag blir så arg!

Kategori: Allmänt

För nån dag sedan så var vi på ICA här i Kåge och skulle handla. Där har de sånna där små kundvagnar för barn och mina föräldrar tänkte att jag skulle få prova styra en sån. Vi börjar gå runt i butiken och givetvis stoppar jag ner lite grejer som ser roliga ut. Kaviartub, en ost... Men då får helt plötsligt mamma och pappa för sig att jag inte får köra som jag vill (jag råkade köra in i några hyllor men so what?) så de försöker styra litegrann åt mig. Men jag säger bara: Rör inte min kundvagn! Hur bara kan dom?? Jag skrek så jag nästan slutade andas och la mig ner på golvet. Skrek hela vägen genom butiken, i kassan, på vägen till bilen och i bilen på väg hem. Tror inte jag får köra vagn nån fler gång.

Men jag lovar, jag kan hantera det bättre nästa gång.

Kommentarer

  • Laila säger:

    Låter som våran Hannah när hon var liten :))

    2009-10-15 | 08:34:31

Kommentera inlägget här: