Leos sida

Välkommen till min värld!

Längtar...

Kategori: Allmänt

Nu när det börjar bli vår så vill man kanske inte tänka på att det kommer en höst men jag längtar i alla fall. Och förmodligen även resten av familjen Marklund som ska åka till Rhodos tillsammans.

Men innan hösten kommer sommaren och mamma och pappa har stora planer. Vi ska helst hinna med följande:

* Bila till Stockholm och hälsa på alla vi känner där
* Besöka Kolmården, Lycksele djurpark och Skansen
* Vistelse i Järnäsklubb
* Vistelse i Granbergsträsk
* Fixa altanen och bron
* Ta det lugnt

De första fem punkterna går inte riktigt ihop med den sista men vi får väl se vad som händer. Just nu så är jag i alla fall på ett lite gnälligt humör och vill inte göra det som mamma eller pappa vill att jag ska göra. Till exempel:

* äta upp maten
* klä på mig kläder
* inte skrika
* inte sitta på bordet
* mm mm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: