Leos sida

Välkommen till min värld!

Sömn

Kategori: Allmänt

Sömn är väldigt viktigt. Sover man inte så blir dagarna så jobbiga. Ibland har jag dock lite svårt att somna och snurrar runt i min säng. Jag skriker inte utan ligger (snurrar) tyst och snällt i min säng. Ibland drar jag i min speldosa så att jag får något att slumra in till. Men ibland kan det bli lite fel. Att jag liksom somnar i farten...


Pst...här ser ni också spjälskyddet som mamma har sytt. Gör ju inte så mycket nytta kan man tycka...Men fint blev det ju.

Kommentarer

  • Annica säger:

    Vilken tur att du har en sån pysslig mamma som gör så fint till dig...

    2010-01-26 | 23:09:11
  • Johanna säger:

    Haha, vilken klockren bild! Nu kan vi snacka om att somna i farten!!!

    2010-01-27 | 00:17:23
    Bloggadress: http://johannaagnes.blogg.se/
  • mormor säger:

    Så gullig du var med Amla, hon är ju jättesöt! Precis som du, men du är ju stor nu. Kram

    2010-02-01 | 11:33:38
  • Mormor säger:

    Vilken händig mamma du har, hon kan verkligen göra fint! Men det var ju en jättefin kille som skulle få spjälskyddet. Tur att du kan "hoppa över skacklarna" när det behövs!

    2010-02-01 | 11:41:08

Kommentera inlägget här: