Leos sida

Välkommen till min värld!

Senaste dagarna

Kategori: Allmänt

Ursäkta dröjsmålet men har varit lite upptagen som ni kan se.


Besök på 4H-gården Lyckan där jag blev halvt ihjälskrämd av ett får som bä-ade lite högre än vad jag hade väntat mig. Men getterna var tysta, som tur var.


Tillbringade några dagar hos farmor och farfar i Granbergsträsk, helt utan mamma och pappa. Men det gick hur bra som helst. När de hämtade mig grät jag i säkert 20 minuter i bilen för att jag inte ville åka därifrån...


Byske Beach tillsammans med familjen Oreskovic (som tyvärr inte kom med på bild). Det blåste halv orkan men jag och Ella badade och lekte tills vi skakade.


Idag har vi haft besök av Anders och Ida från Umeå. Det har varit jättevarmt idag så vi sprang mest omkring nakna, sprang i vattenspridaren, drack saft och åt glass. En toppendag alltså!


Den nya leksaken som jag älskar!


Titta vilket tjusigt konstverk jag gjorde på väggen i det nytapetserade datarummet. Mamma och pappa blev dock inte så nöjda. Konstigt. Ser de inte hur vackert det är?

Kommentarer

  • Annica säger:

    Jag förstår hur du tänker Leo...men man får ändå bara rita på papper...bara på papper, det vet du väl!?

    2010-07-14 | 00:05:02
    Bloggadress: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: