Leos sida

Välkommen till min värld!

Uppdatering

Kategori: Utflykter

Här kommer lite bilder från de veckor som har gått.

Vi startade i Granbergsträsk hos farmor och farfar där jag även fick träffa mina kusiner från Stockholm, Jakob och Sofia. Och självklart faster Anki.



Sen åkte vi vidare ner till Järnäsklubb och mormor och morfar.


För att sen åka ner till Stockholm och hälsa på några kompisar till mamma och pappa. Lärde känna Malou, som jag kallar "Malonen".



Vi tillbringade en dag på Skansen vilket var otroligt roligt!


Sen väntade bröllopsfest i Granbergsträsk.

Maria (pappas kusin) och Carl gifte sig i Stockholm tidigare i sommar men vill ha en extra fest för oss här uppe.


Nästan alla tremeningar på pappas sida var samlade.


Av pappas morbror Rune fick jag smaka godis och så fort jag ser Rune nu så säger jag "godis".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: