Leos sida

Välkommen till min värld!

En härlig dag

Kategori: Allmänt

Idag har det varit rätt så bra väder (till skillnad från igår) och då passar vi förstås på att vara ute. Vi gick ned till älven där fiskarna bor men på vägen dit stannade vi på en äng med "massgrodor". Jag plockade några och tog med mig för de hade ju så fin färg. Pappa verkade inte hålla med mig om att det var så fina. Nere vid älven spanade vi efter fiskar men såg tyvärr inga. Men jag noterade att: "Mycke vatten. Strömt. Ganska kallt. Fiskana bo dä"

Kommentarer

  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Hej.

    Vad trevligt att se där fiskarna bor.Bra att Du hade mycket kläder på dig.Hoppas att Du slutar att ha feber så du kan vara hos dagmamman.

    Kram till Er alla från farmor och farfar.

    2010-06-12 | 16:59:02

Kommentera inlägget här: