Leos sida

Välkommen till min värld!

Höjdpunkter (Varning: Många bilder!)

Kategori: Allmänt

Två år har gått av mitt liv och mycket har förstås hänt under den tiden. Här kommer några favoritögonblick!


Jag kommer till världen!



Blir känd för omvärlden via Norran!

Jag lär känna mina kusiner (som tydligen tyckte att jag var ganska jobbig från början...)


Fick många nya kompisar på föräldragruppen!


Jag lär mig att lyfta på huvet för att komma med på bild.


Hotellweekend i Sundsvall. Här chillar jag och pappa i de sköna sängarna.


Riktigt snygg på bröllop! Och bruden var ju rätt fin hon också :)


Jag börjar krypa!


Min första julafon är jättespännande!


Kroppsmålning får en helt ny innebörd.


Vi flyttade till hus vilket innebar helt nya äventyr.
Och nu fyller jag alltså två år i morgon! (Håll utkik på måndag i Norran efter den här bilden!)

Kommentarer

  • Sofi säger:

    DDå passar jag på att säga GRATTIS i förskott, hoppas du får en super dag imorgon!

    2010-03-26 | 20:28:50
    Bloggadress: http://sofi81.blogspot.com/
  • mormor säger:

    GRATTIS vår lill-prins! Du får säkert en jättefin födelsedag idag, vi kommer med "ket", kram!

    2010-03-27 | 06:26:05
  • Matilda säger:

    GRATTIS storkillen i efterskott! :-) Du är då lika söt idag som för två år sedan ;-)

    2010-03-28 | 08:39:11
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se
  • Matilda säger:

    Videon är ju helt gudomligt söt!!! :-) Jag längtar tills vi har en alldeles egen så fin bebisvideo! :-)

    2010-03-28 | 08:41:01
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se
  • Annica säger:

    Ett stort GRATTIS!

    2010-03-28 | 19:58:32
  • Sara säger:

    Jag hoppas du hade en jätterolig 2-årsdag!! Kramar från Piteå

    2010-03-28 | 20:09:16
  • .: Elin :. säger:

    Vilken underbar filmsnutt! Grattis Leo!

    2010-03-30 | 19:55:20

Kommentera inlägget här: