Leos sida

Välkommen till min värld!

Firande i dagarna två!

Kategori: Fest

27 mars! Och två år! Vilken dag det blev! Kolla bara!
Med på kalaset var:
Farmor och farfar
Mormor och morfar
Morbror Jens och Laila, Hannah, Moa och Rasmus
Moster Martina och Jesper


Uppvaktning med fika på säng och paketöppning! Var dock inte i högform och när farmor och farfar kom först av alla vägrade jag lämna farmors famn.


Ville heller inte smila upp mig när vi skulle ta kort, vilket jag alltid annars gör...

I paketen jag fick fanns bland annat: en tröja, bobux skinntofflor, bok, Snowracer, leksaksskoter och pengar. Eftersom mamma fyller år nästan samtidigt så blev hon också uppvaktad med bland annat: presentkort på HM, kläder, blommor och receptböcker.

Det serverades egentillverkad smörgåstårta och den nu klassiska lejontårtan + en massa annat gott!


28 mars och fortsatt kalas!
Med på kalaset var:
Pappas kusin Hanna och hennes man Henrik och Astrid.
Mammas kompis Peter, Mia och lilla Alma (som jag verkligen älskar)
Pappas kusin Erika, Fredrik och min tremening Nellie
Mammas kompis Linnéa, Milan, Lea och Ella.

Idag blev även mamma uppvaktad eftersom det är hennes födelsedag. Av pappa fick hon ett myyycket generöst presentkort på Aqua Spa så dit ska hon gå så fort hon får tid. Sen har pappa även planerat att vi ska gå till en fotograf så att vi får ett fint familjeporträtt. Hon fick även ett presentkort på Vero Moda, thé och en massa pussar av mig!
I mina paket fanns: böcker, CD med barnsånger, målarbok och kritor.

Så här kul hade vi! Och jag älskar ju tjejer så jag var förstås i mitt esse. Butterheten från gårdagen och förmiddagen var som bortblåst!


Jag älskar ju som sagt Alma och hon fick otaliga pussar och kramar av mig.


Och hela dagen har det snöat, snöat och snöat.

Kommentarer

  • Maria, My och Thudor säger:

    STORT GRATTIS TILL DIG LEO PÅ DIN 2 ÅRS DAG SAMT TILL DIN KÄRA MOR! Vi sänder er massor av pussar och kramar i efterskott!!!



    Hoppas vi ses snart!



    kram kram, Tant Maria, My och Thudor

    2010-03-29 | 09:32:27
    Bloggadress: http://miasvardag.blogg.se/
  • Jessica och Leo säger:

    Tack så jättemycket! Vi hoppas också att vi ses snart!

    Puss och kram!

    2010-03-29 | 18:37:36

Kommentera inlägget här: