Leos sida

Välkommen till min värld!

Ännu en underbar dag

Kategori: Allmänt

Och vi har förstås tillbringat tiden utomhus. Mamma och pappa går i skift mellan mig och sysslorna. Mamma planterar och pysslar som en tok i trädgården och har även hunnit med att torka alla fönster och gjuta betongklot (!). Pappa fixar till bilen han köpte i vintras. Själv så passar jag på att gå i pölar med vatten upp till knäna för att det är så roligt att ösa vatten med en liten liten kopp. Bild på det kommer i morgon. Här nedan får ni även ett smakprov på min fantastiska sångröst :)


Ett av mammas miljontals projekt som äntligen är färdigt.

Kommentarer

  • Astrid säger:

    Oj vilken bra låt. Jag började dansa när jag hörde dig sjunga! Super!

    Hoppas att vi kan träffas snart!

    Kramar Astrid

    2010-05-18 | 08:12:22
  • Sara säger:

    Jättefint projekt av mamma och underbar sång av dig Leo!

    2010-05-18 | 19:21:39

Kommentera inlägget här: