Leos sida

Välkommen till min värld!

Stunder då mamma gärna skulle vilja vara på spa

Kategori: Allmänt

Ibland har jag sämre dagar och stunder. Då jag inte är den där charmige, pussiga, älskvärda lilla sötnosen. Alla har vi dåliga dagar men alla kanske inte utagerar dem som vi barn gör. Ibland gör jag så här:

* Vägrar ligga still på skötbordet. Vill hellre pilla på vattenkranen, slita ner alla kläder och sparka mamma i solar plexus.

* Slänger allt på golvet

* River sönder böcker och ger dem till mamma och säger "laga".

* Spottar ut mat eller dryck på golvet, i haklappen eller på bordet.

* River mamma eller pappa i ansiktet om jag blir riktigt riktigt arg. Men det har jag faktiskt slutat med.

* Skriker

* Sliter ut allt ur lådor och skåp för att tre sekunder senare hitta något annat att göra

Men jag vet att mamma och pappa älskar mig ändå för de pussar och kramar mig hela tiden. Men ni som kommer och hälsar på kanske förstår varför det är lite stökigt hemma ibland...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: