Leos sida

Välkommen till min värld!

Farsdag

Kategori: Allmänt

Igår var det ju även pappas dag som började med att jag steg upp först av alla ca 05:30. Mamma försökte mysa med mig i sängen vilket fungerade i ungefär 10 minuter sen ville jag kliva upp. Vi hade förberett (eller okej, mamma då) en lite presentpåse till pappa med diverse "killgrejer" (ett fiskedrag och ett SAIK-klistermärke bland annat) och en mugg där det stod "Världens bästa pappa". Mamma hade även funderat på att köpa ett senilsnöre till glasögonen (som han ALLTID letar) men han fick nöja sig med en nyckel/mobilrem. Jag skrev även ett eget kort åt honom. Sen tände vi ett ljus och sjöng "ja må han leva" för fulla halsar. Pappa blev jätteglad och jag fick en massa pussar!

Puss på dig också, pappa. Älskar dig!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Tack för alla fina presenter och pussar min lilla prins.Puss

    2010-11-16 | 18:40:40

Kommentera inlägget här: