Leos sida

Välkommen till min värld!

Grattis mormor!

Kategori: Allmänt

Idag fyller min mormor år! Många år... Vi uppvaktade henne igår med paket (som jag förstås ville vara med och öppna) som innehöll en handgjord träburk från "Gubben" (han kallas så) i Vännäsby. Mormor tycker väldigt mycket om dessa burkar och tydligen så är det ett fint hantverk som kostar mycket pengar. Ja inte vet jag. Det var en burk. Mamma hade även knåpat ihop en "tidning" till mamma med lite bilder och annat från hennes liv (hon tackar Emma Hopkin för inspirationen!) Tror att mormor blev väldigt glad över den.


Kommentarer

  • mormor säger:

    Ja, jag tackar för den fina uppvaktningen jag fick av dig och din mamma och pappa! Kram lill-prinsen!

    2010-11-17 | 09:06:35
  • Emma säger:

    Vad kul! :D

    2010-11-19 | 21:04:03

Kommentera inlägget här: