Leos sida

Välkommen till min värld!

Julpyssel

Kategori: Pyssel/Inredning

Tydligen så är det en tid just nu när man ska baka och hålla på. Mamma och jag gjorde ett pepparkakshus häromdagen. Eller vi fuskade lite och köpte färdiga delar som mamma limmade ihop. Men vi dekorerade tillsammans i alla fall. Mamma har även bakat saffransbullar som jag fick strö pärlsocker på. Jag var så stolt och gjorde ett jättebra jobb! Och goda blev de också. För jag har ju hört att om man är snäll den här tiden på året så kommer kanske tomten med paket, så då måste man ju smöra lite extra...

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Men så stor sötkillen blivit!

    2010-11-30 | 20:47:42
  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Hej.

    Vilket fint pepparkakshus du och din mamma gjort.Det är väl ganska kul med jul.

    Puss från Farmor.

    2010-12-01 | 18:53:21
  • Sara säger:

    Vilka duktiga bagare!



    Hälsa mamma att jag vill se magbilder!! =)



    kram!!

    2010-12-02 | 21:44:41

Kommentera inlägget här: