Leos sida

Välkommen till min värld!

Hmm

Kategori: Allmänt

Förstår inte riktigt det här med mammas mage. Vad finns det där inne egentligen? Jag tror att det är en krokodil eller nåt annat spännande. Den sparkar då i alla fall en hel massa och mamma går omkring som en halt höna för att hon har ont i ryggen. Tänk ändå att det kan vara så jobbigt att bära på en krokodil...

Förresten, jag vet inte om jag har berättat att vi åker till Rhodos på onsdag. Har längtat så länge nu och det vi ska göra där, enligt mig, är att bada och äta glass. Låter väl inte helt dumt va? Men innan dess åker vi till farmor och farfar som ska få ta hand om kisse medan vi är borta.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Åh ha det så härligt på Rhodos nu Leo med mamma, pappa och krokodilen! ;-)

    2010-09-16 | 14:47:25
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se
  • Sara säger:

    Ha en jättehärlig semester med mkt glass och sol och bad!

    2010-09-21 | 10:22:19
  • Sara säger:

    Ha en jättebra semester med mkt glass, sol och bad!

    2010-09-21 | 10:24:02

Kommentera inlägget här: