Leos sida

Välkommen till min värld!

Stor kille

Kategori: Framsteg

Idag bevisade jag än en gång att jag är en stor kille. Mamma och pappa här länge pratat med mig om att sluta med tutte och att när jag bestämmer mig för att sluta så får jag välja en leksak på Barnens hus. Men jag har aldrig riktigt tyckt att det har varit läge. Men idag så sa jag helt spontant att jag ville åka och handla en leksak och betala med min tutte.

Sagt och gjort så åkte vi iväg och av alla saker som finns på Barnens hus så valde jag ett lok till min järnväg (jag har ju bara en si sådär 10-12 lok redan). Jag fick även en liten mjukisdocka av den snälla tanten i kassan eftersom hon tyckte jag var så duktig som lämnade min tutte. Den dockan valde jag däremot att ge till Tova.

Ikväll när jag skulle gå och lägga mig blev det dock lite jobbigt för jag ville så gärna ha min tutte. Skrek utöver mig... Men när jag istället fick ha mina lok i sängen så gick det bra. Tur att jag fortfarande har min snutte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: