Leos sida

Välkommen till min värld!

Julafton

Kategori: Högtidsdagar


I väntan på tomten myste jag med mitt kusinbarn Hailey, som jag strök på kinden och pussade så att hon skulle somna i min säng. Jättefin var hon! Tyckte att det var väldigt tur att vi fick låna en bebis då vi inte har någon egen.


Men till slut så kom tomten. Jag fick dock ropa in honom då han sa sig vara på väg till ett annat hus. Jag fick en hel massa paket. Böcker, spel, badleksaker, duplo-bilar och traktorer mm mm. När tomten skulle gå så fick jag välja mellan att ge honom en kram eller en high five. Valde inte kramen men sa "tack tomten, jag har längtat efter dig" och gjorde high five med honom. Hoppas han kommer tillbaka nästa år igen!


Men gladast blev jag av de två paketen som jag öppnade sist. Ett ånglok och den blåa bilen (Kungen) från "Cars". Gjorde en liten glädjedans och skuttade omkring ett tag innan jag började köra dessa två konstant tills jag skulle sova och som sedan fick sova med mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: