Leos sida

Välkommen till min värld!

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Det har väl egentligen inte hänt så där supermycket. Jag, pappa och Tova hälsade på farmor och farfar i början på november men såklart så tog pappa inga bilder.



Vi har julbakat, jag och mamma. Både pepparkakor och saffransbullar. Jag fick göra mina egna bullar och det var jättekul!



Man ska ju även önska sig saker av tomten och detta är min önskelista:
* Blåa bilen från "Bilar"
* Ånglok till Briojärnvägen
Sen är jag nöjd. Men mamma och pappa tyckte att jag kunde önska mig lite mer så jag gör väl det då.
* Duplo
* Böcker
* Ljudsagor
* Kläder
* Spel

Kommentarer

  • mormor säger:

    Så bra att du hjälper mamma att baka så fina pepparkakor och bullarna ser goda ut! Mums!

    Kanske kommer tomten med något paket du önskat av honom. Puss på Dig Leo.

    Mormor

    2011-12-08 | 18:09:05

Kommentera inlägget här: