Leos sida

Välkommen till min värld!

Sen senast

Kategori: Allmänt

Mamma och Tova åkte i lördags till Louise, en arbetskompis till mamma, för att fika. Samma eftermiddag kom morbror Jens med hela familjen och uppvaktade både mig och Tova. Vi har även haft besök av mormor, morfar och moster Martina tidigare i veckan. Och farmor och farfar har varit här över dagen till min stora glädje. Älskar att skjutsa farmor i rullstolen. Frågade även om Hubert (trapphissen) var hemma i Vännäsby.

Tova, mamma och pappa gjorde en utflykt till Piteå igår där mamma provade brudklänningen och pappa sina kläder till bröllopet medan jag var hos mormor och morfar. Det har varit svinkallt ute senaste veckorna så jag börjar vara något frustrerad av att inte få springa av mig all energi som jag har inom mig. Detta har lett till otaliga utbrott och gråtattacker. Kan kanske även bero på att jag fått lite konkurrens...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: