Leos sida

Välkommen till min värld!

Väntar...

Kategori: Allmänt

...fortfarande på bebisen. Frågar varenda morgon om bebisen har sovit i vaggan som står inne hos mamma och pappa. Så nog längtar jag. Mamma har varit hemma och vilat i snart tre veckor medan jag är hos dagmamman och tydligen har hon varit ledig lite för länge för hon vet inte vilken dag det är.

Hon har också tittat i de papper som hon fick med sig från Mödravårdscentralen då hon väntade mig och tydligen så väger hon exakt lika mycket då som nu och har samma mått på magen. Men medan jag var en stillsam liten bebis i magen så är denna krabat desto livligare. Hela magen blir alldeles sned och buktar ut så att det nästan är lite otäckt... Kanske jag får en liten apa till syskon?

Kommentarer

  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Grattis Leo till en liten syster. Grattis mamma och pappa till ännu en liten Gullunge.

    Kram .

    2011-02-13 | 13:19:37
  • Maria B säger:

    Grattis Leo till lillasyster, du kommer bli en sådan fin storebror! Tänk när du i sommar kan köra racer med barnvagnen!



    Hälsa mamma och pappa!



    Kram Maria, Mats, Thudor och Mysan

    2011-02-15 | 13:56:38
  • Anonym säger:

    Grattis Leo! Hörde att väntan på din lillasyster är över. Hälsa mamma och pappa också!

    Kram Annica.

    2011-02-15 | 17:43:53

Kommentera inlägget här: