Leos sida

Välkommen till min värld!

Midsommar

Kategori: Allmänt

Vi firade midsommar tillsammans med Maria Furtenbach och Marcus Öberg som på midsommardagen åkte upp till Piteå för att se Chicago. Vi hade jättetrevligt och Maria fick läsa traktorboken om och om igen. Dagen till ära fick jag en fin krans som mamma gjort åt mig. Följande dialog utspelade sig när jag tog på mig den:

Mamma: Vad fin du är min älskling!
Leo: Klart jag är!

På midsommardagen, när Maria och Marcus åkt iväg besökte vi Kåges nyaste lekpark och provade på deras stora gunga. Jag och mamma gungade så länge att hon blev illamående. Ja jag säger då det. Då är man gammal när man inte ens kan gunga utan att må illa. Innan Maria åkte iväg pratade vi litegrann:

Maria: Leo, kan jag inte få litegrann av din fina brunfärg?
Leo: Näää den sitter fast.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Leo!



    Vad stor du har blivit på kortet med blomsterkransen - och du är väligt lik pappa Magnus.

    2011-07-04 | 22:09:59

Kommentera inlägget här: