Leos sida

Välkommen till min värld!

Vännäsby

Kategori: Utflykter

I fredags bar det av till farmor och farfar i Vännäsby efter att jag varit hos tandläkaren. På lördagen åkte pappa iväg för att köra skoter i det fina vädret tillsammans med några kompisar. Jag fick spendera dagen tillsammans med farmor och farfar och vi hade det jättemysigt med korvgrillning och pulkåkning. Mamma och Tova for på stan (ovanligt...) och besökte sedan familjen Burman/Eriksson (tyvärr inga bilder tagna). Och som alltid så åker jag upp och ner i farmors trapphiss även kallad Hubert. På söndagen vaknade jag och var lite varm men vi gjorde ändå ett snabbt besök hos Maria och Markus (kompisar till mamma och pappa). Väl där blev jag supervarm och vi bestämde oss då för att utesluta det planerade besöket hos familjen Burman/Eriksson som gärna hade velat träffa både mig och pappa. Det får bli en annan gång helt enkelt.
 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Oj vad stor du blivit Leo, en liten storkille! :-)

    2011-03-14 | 15:17:02

Kommentera inlägget här: