Leos sida

Välkommen till min värld!

4 år!!!

Kategori: Högtidsdagar

Hälsningar i Norran:

Vår lillprins Leo Ferm i Kåge fyller 4 år idag. Grattis till Dig och till din mamma Jessica som också fyller år. Ni är bara bäst… vi älskar er! Mormor och morfar


Leo Ferm
, Kåge, fyller 4 fantastiska år idag! Du är världens bästa och vi älskar dig! Kram från mamma, pappa och lillasyster Tova.

I söndags kom farmor, farfar, mormor, morfar och moster för att uppvakta mig. Jag fick så många presenter att jag inte riktigt visste var jag skulle börja. Fick bland annat:
Kläder (som jag inte tyckte var så där jättekul men det är ju bra att ha i alla fall)
En ficklampa
Böcker
Filmer
Pengar
En tågbana med batteridrivet tåg
Målarbok och kritor
Små vägskyltar i metall (antika)
Bil från "Bilar-filmen"

Idag, på den "riktiga" födelsedagen, försökte mamma och pappa väcka mig med sång och fika på säng men jag vägrade vakna. Så när jag tillslut steg upp på egen hand blev jag skickad tillbaka till sängen och så kom de in och sjöng igen. Av mamma, pappa och Tova fick jag:
En bro till min tågbana
Två lok
En bok (Gruffalon)
Klistermärken och tatueringar
Små böcker
Ljudsaga Mamma Mu

Jag fick även, dagen till ära, åka framåtvänd i min nya bilbarnstol. Var så stolt på väg till dagmamman!

Och på lördag är det barnkalas så det blir firande i dagarna tre!

Kommentarer

  • catherine ström säger:

    Hej Leo. Vi har träffats en gång men det var när du var liten. Vill gratulera så här lite försent till dina 4 år...vet du det syns ...att du är 4år...stor på nått sätt. Grattis även till att du blivit store bror ....jag har hört att du är världens bäste storebror.. lyckliga Tova..hälsa mamma o pappa osså mormor o morfar från mej. Kingeling o kram Catherine vilken fin hemsida

    2012-04-12 | 22:22:08

Kommentera inlägget här: