Leos sida

Välkommen till min värld!

Oj!

Kategori: Allmänt

En hel månad sedan förra inlägget. Så det har ju hunnit bli sommar här på den tiden.
 

Men jag har i alla fall börjat träna på att cykla. Har inga stödhjul utan mamma eller pappa får springa efter. Det är spännande och fokus ligger kanske inte alltid på att styra rätt. Men kul är det!


Och jag älskar min lillasyster.


Igår och idag har det varit jättevarmt så vi drog fram poolen både jag och Tova har badat.


Och idag är det mors dag! Ritade denna teckning till mamma. Det är ett lejon till vänster och ett annat djur till höger. Sen är det hjärtan för att jag älskar henne.

Jag och mamma åkte in till stan och köpte nya springskor och fikade på Stigs. Där såg jag en flicka som jag sa var fin och som jag ville träffa sen när jag blir stor. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: