Leos sida

Välkommen till min värld!

Firande i dagarna tre!

Kategori: Allmänt

 
Jag har ju fyllt fem år och det skulle ju såklart firas!
Mormor och morfar uppvaktade mig några dagar min födelsedag för att jag skulle hinna prova min present, nämligen nya längdskidor. Jag tyckte det var superkul och var helpeppad på att åka igen och igen och igen!

På lördagen den 23e mars var det dags för kalas för mina kompisar. Mamma hade såklart pysslat och bakat och hållit på. Dessa monster (som jag tyckte såg ut som ugglor) blev populära.
Och det blev såklart även monstertårtan!


Bjudna till kalaset var: Tilly, kusin Rasmus, "Stor-Aron", Nellie och Nova.
 
Lördagen började dock med uppvaktning från familjen. Och ÄNTLIGEN fick jag mitt efterlängtade lok, Whiff.


Från Tova fick jag en riktig verktygslåda med riktiga verktyg och jag ville direkt ut och prova i garaget. Så jag både sågade och hamrade jättebra!
På söndagen blev jag firad igen av farmor och farfar samt moster Martina och av mormor och morfar. Så ni kan tro att jag blivit ordentligt uppvaktad!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: