Leos sida

Välkommen till min värld!

Inskolning

Kategori: Allmänt

Idag var det dags att hälsa på Lilian, min dagmamma. Vi ska börja med nåt som kallas inskolning den här veckan och idag var första besöket. Det var två andra killar där också (en åkte hem när jag kom) men Alexander, han som var kvar, ni ska tro att jag tyckte att han var rolig! Jag skrattade så jag nästan svimmade! Mamma har nog aldrig hört mig skratta så mycket. Brydde mig förresten inte alls om mamma, förstod direkt att i det där huset bestämmer Lilian. Kröp upp i hennes famn utan att ens fundera.

När vi kom hem igen fortsatte vi att busa och jag fick prova mammas glasögon som hon hade för typ 100 år sen. (Hon har inte glasögon längre) Mamma och pappa kallade mig mini-Harry Potter. Vet inte vem det är men han måste ju vara snygg.


Harry?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ser mycket pappa i den här bilden. Fast Leo du är förstås mycket finare :)



    Höres snart ang helgen - ska bli så kul att träffas!



    Kram fam på gnejsvägen

    2009-08-11 | 08:17:51
  • mormor säger:

    Men ditt lilla charmtroll! Du är ju Harry Potter!

    Så bra att du gillar din dagmamma, det blir bara så BRA! Kram gullunge, längtar efter dig!

    2009-08-11 | 09:21:35
  • Sara säger:

    Den sötaste Harry Potter jag har sett!

    2009-08-14 | 11:14:43

Kommentera inlägget här: