Leos sida

Välkommen till min värld!

Vilken helg!!

Kategori: Besök

Igår kom äntligen familjen Burman/Eriksson på besök! Som vi har längtat! Solen sken och vi började med att ta en liten promenad till hästen som jag brukar hälsa på ibland. Promenaden avslutades i blåbärsskogen där både jag och Ingrid käkade friskt! Sen var det dags för middag och föräldrarna käkade sånna där röda gräsliga saker och sörplade som om de aldrig sett mat tidigare. Jag och Ingrid gick och la oss men de bara fortsatte att äta.

På söndagen vaknade vi och busade i vanlig ordning. Sen bestämdes det att vi alla skulle åka till Bureå och besöka den stora loppisen som finns där. Väl där så fyndade mamma en sån där leksaksspis till mig och Ingrids mamma hittade en fin lampa. Efter det åkte Ingrid mot Umeå och vi vände tillbaka till Kåge. Tack för en otroligt trevlig helg! Alltid lika roligt att ses! Och tack för den fina iittalaskålen!

 Fin present!


Hejdå, nu går jag.


Gott med blåbär!


Odjuren.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för senast, mycket trevligt att träffas. Vilka fina bilder. Du får gärna skicka dem på mailen.



    Kram Sara

    2009-08-19 | 20:33:50
  • Pysseliten säger:

    Tack så mycket jag ska testa detta så jag kan få lite ordning :) Der såg smarrigt ut med kräftorna vi ska äta i kväll gott . Söt blogg du hadde :)

    2009-08-21 | 14:37:04
    Bloggadress: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: