Leos sida

Välkommen till min värld!

Fotomodell

Kategori: Allmänt

Mamma tog mig med till en tant som fotograferade mig idag! Jag är ju en ganska van fotomodell efter mammas smattrande med kameran ständigt och jämt så det var inga problem. Eftersom mamma är världens veligaste så kunde hon inte riktigt bestämma sig för vilka kort hon skulle beställa så därför fick vi en länk (finns här nedanför) med alla kort så att vi kan titta hemma. Gå in och kika och skriv sen i kommentarerna vilka foton NI tycker är finast. Bildernas nummer  (1-30) står längst upp på den nya sidan. Då kanske ni kan hjälpa mamma velpanna!

http://bilder.sandro.nu/05777-marklund/

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vilken fotomodell! Oj, vad svårt. Du är ju underbar på alla kort Leo! Men mina favoriter är nr. 4, nr.21 och nr.29!



    Kram

    2008-10-15 | 21:15:49
  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Hej.

    Alla kort var ju väldigt bra kan bero på att motivet var perfekt. Men far-mor och far-far valde till slut bild nummer fyra.Kanske för att Du hade glimten i ögat (litet busigt)

    Kram.

    2008-10-15 | 21:30:40
  • mormor o morfar säger:

    Ja nog är det svårt att välja, vilken charmknutte du är lillprinsen!! Vi har valt.. 3,6,7(men den är inte hel??), 13,16,18(ej hel?)21,22,23,26,28 och 29,men den är inte heller hela dig Leo! Vi vill ha alla, så de så!

    Kram på er, välkomna till helgen!

    2008-10-15 | 21:35:10
  • Maria B säger:

    Vilken fotomodell! Söt som socker! Det var svårt för alla bilderna utstrålade sådan charm, bilderna som fastnade i hjärtat var 3, 12 och 27!



    Hoppas ni har det bra uppe i norr, och snart får du uppleva något alldeles underbart, snö! Be mamma förklara vad snö är och vad kul man kan ha!



    Kram Maria

    2008-10-16 | 10:32:01
  • Matilda säger:

    Gullunge! :-) Åh så svårt att välja, alla var ju supersöta. Efter många om och men, för att inte välja för många, har jag bestämt mig för nr. 3, 4, 7, 13, 22. Gillade verkligen blicken på 3:an, men synd att baljan såg sned ut.. 7:an är den största favoriten, är väldigt svag för närbilder :-)

    2008-10-16 | 18:09:09
  • Anonym säger:

    Vilka fina bilder!! Gillar speciellt dom med vita bakgrunder.

    2008-12-07 | 21:44:14
    Bloggadress: http://lockbyelvhager.blogspot.com

Kommentera inlägget här: