Leos sida

Välkommen till min värld!

Hockeykväll

Kategori: Allmänt

Eftersom hockeysäsongen har börjat så försvinner pappa in i sin egen lilla värld med jämna mellanrum. Han vrålar och hejar om vart annat. Tycker det är lite konstigt att det kan vara så intressant att titta på små filurer som glider omkring och jagar en svart prick. Fattar ingenting. Idag åkte vi i alla fall och hälsade på pappas arbetskompis Magnus och hans familj som också skulle se hockey. De hade en stor svart sak som lät väldigt högt men jag blev inte ett dugg rädd, vilket mamma och pappa hade trott. Jag fick även träffa Robin. Han lät inte fullt lika högt. Det var i alla fall jättetrevligt tills pappa skrämde livet ur mig när det blev mål...

 
Hunden Kenzo
 
Jag och Robin fick guldmedalj i söthet!

Kommentarer

  • mormor säger:

    Ja Leo, jag håller med dig! Visst är det konstigt att din pappa är så road av att titta på en svart prick som rör sig!!? Men det kanske går över!Jag tycker det är mycket roligare att titta på dig och att leka med dig.Kram lillprinsen (jag gillar prinsar)och hälsa din mamma som också är bäst.Jättebäst som författare.

    2008-10-10 | 09:21:12
  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Hej Leo.

    Vad du var duktig som inte var rädd hunden.När dina kusiner Jacob och Sofia kommer måste du komma och träffa dom.

    Kram från far-mor och far-far

    2008-10-14 | 14:56:00

Kommentera inlägget här: