Leos sida

Välkommen till min värld!

Mammor i farten!

Kategori: Allmänt

Mamma har fått nåt slags il och drar med mig på en massa saker. I och för sig väldigt trevliga saker som idag då vi än en gång var på Mammababy-gympa på IKSU. Jag körde lite rygglyft och situps medan mamma gjorde alla möjliga övningar. Blev lite trött och gnällig på slutet och på de fem minuter som det tar att köra hem från IKSU så somnade jag... Vaknade dock väldigt snabbt då det serverades gröt med hallon! Mums!

Senare på kvällen kom mormor och morfar på besök! Mormor kom ganska sent med flyget från Skåne så vi bjöd dem på middag. Blev lite blyg för mormor som jag inte sett på ett tag men det gick genast över då jag fick en fin Brio-skallra som jag genast greppade och började tugga på!


 
Bjällerskallra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: