Leos sida

Välkommen till min värld!

Öppna förskolan

Kategori: Allmänt

Idag var vi på Öppna förskolan. Ingrid och hennes mamma Sara följde med oss dit och det var verkligen jättekul att träffa Ingrid igen. Det var ett tag sen nu och hon var lika söt som sist! Jag blev i alla fall väldigt fascinerad och ville känna lite på henne. Hon ville dock hellre pussa en rosa björn som plingade. Hmm...måste nog slå på storcharmen för att få henne på fall. Det fanns väldigt många roliga leksaker där och nu tycker jag att mamma och pappa får köpa lite nya hårda leksaker. Jag är faktiskt en stor kille nu och vill inte leka med mjuka nallebjörnar längre.



Men Ingrid, pussa mig nån gång då!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja du Leo, jag tror Ingrid försöker impa genom att gapa störst :)

    2008-09-09 | 20:17:55

Kommentera inlägget här: