Leos sida

Välkommen till min värld!

Uppdatering

Kategori: Utflykter

Oj, har visst inte skrivit på ett tag. Angående omslaget så var det så att tidningen "Vi föräldrar" ringde och tyckte att jag var så snygg så de bara MÅSTE få ha mig på ett omslag! Hihi skämt åsido så har mamma ett finger med i det hela och har gjort omslaget på Vi föräldrars hemsida. Ganska roligt faktiskt!

Igår åkte vi till Vännäsby för att hälsa på farmor och farfar. Mamma, farmor och en till tant gick på bio för att se "Mamma Mia" så jag, pappa och farfar hade killkväll. Vi pratade om verktyg och motorer och sånt som killar tydligen pratar om. Jag upptäckte dock att farmor och farfar har ett annat sorts tak än vi har hemma så jag var tvungen att studera det om och om igen. Sen när farfar och pappa skulle gå ut med mig i vagnen så upptäckte de att jag inte hade någon mössa med mig så jag fick låna en av farfar.

 
Vad sjutton har dom för tak?                 Yo man...don´t mess with me!                  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: