Leos sida

Välkommen till min värld!

Spruta och tatuering

Kategori: Allmänt

Idag har varit en annorlunda dag. Vi åkte till BVC idag och jag fick träffa farbror doktorn igen. Han gjorde som förra gången; böjde och tryckte och höll på med mig. Den här gången tänkte jag ge honom en chans så jag uteslöt att kissa på honom som jag gjorde sist. Han var faktiskt ganska skojig! Jag vägde i alla fall 8405g och var 68 cm lång! Beror nog på all gröt som jag äter. Sen fick jag en sån där otäck spruta i benet. Var tvungen att skrika lite, tanten höll ju i mitt ben så jag kunde ju inte sparka och hålla igång som jag brukar. Doktorn tyckte i alla fall att jag var "spänstig" vad han nu menade med det.

Sen bar det av till ett annat ställe. Mamma och pappa och en till farbror la min hand i en konstig apparat som lyste och sen kom det ut ett papper med min hand på. Helskumt. Sen så ritade farbrorn av min hand på mammas hud. Han skrev också dit mitt namn. Som om mamma skulle glömma bort det... Men det blev i alla fall jättefint tycker jag! Vad tycker ni?


Kommentarer

  • Sara säger:

    Va fint det blev på mamma! Var sitter tatueringen?

    Kram

    2008-09-16 | 19:48:40
  • Anonym säger:

    Jättefin tatuering! Hoppas du får ett busslass med syskon Leo så att mamma din blir riktigt heltäckt med namn ;) Ses vi imorgon?

    Kram Sara o Ingrid

    2008-09-16 | 20:20:26
  • Matilda säger:

    Urfint!

    2008-09-18 | 13:47:13
  • Mamma Jessica säger:

    Tack så mycket!

    2008-09-18 | 14:23:28

Kommentera inlägget här: