Leos sida

Välkommen till min värld!

Helgen som gick

Kategori: Allmänt

Fredag: Vi åkte upp till Skellefteå och Kåge för att besikta huset. Det var väldigt spännande för mamma och pappa. Jag brydde mig inte nämnvärt och stannade hos mormor och morfar där även Rasmus hälsade på. Han tyckte det var lite tråkigt när vi skulle åka hem så jag fick en puss så att jag skulle förstå att jag måste komma tillbaka snart. Här följer förresten lite bilder på huset. (Klicka på bilderna så blir de större)

      


På fredagkväll kom Matilda från Övik och Sara från Piteå för att hälsa på. Det var ju längesen vi sågs nu och Sara har ju hunnit skaffa en bebis i magen! De busade med mig och jag fick även en jättefin bok av dem. Tack så mycket! Den kommer jag att läsa ofta!
Lördag: Mamma och de andra tjejerna drog på stan medan pappa och jag tog det lugnt hemma. Även på kvällen fick jag och pappa stanna hemma medan de andra gick på restaurang Garaget och åt. Tydligen så var det väldigt gott för de däckade i soffan allihop när de kom hem. Tänk, nästa gång vi ses så kanske vi bor i ett hus och Sara har fått en liten bebis!
 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Tack Leo för att vi fick komma och hälsa på dig och din mamma och pappa i helgen, det var supertrevligt! Och så stor och busig du hade blivit sen! Och till och med nästan sötare också, hur nu det är möjligt ;-)

    2009-01-25 | 15:05:28
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se
  • Sara säger:

    Jag håller helt med Matilda i allt hon säger. Tack för att vi fick låna ditt sovrum Leo och hjälp vad charmig du är!

    Kram

    2009-01-25 | 21:42:19
  • Sara säger:

    Åh! Jag blir så avundsjuk! Jag vill också ha! ..speciellt det där badrummet som ni visade bild på tidigare. Vad roligt för er! När har ni tänkt att flytta upp till Skellefteå då?

    2009-01-25 | 23:39:47
    Bloggadress: http://lockbyelvhager.blogspot.com
  • Mamma Jessica säger:

    Sara E! Huset står tomt så det är väl i princip bara att flytta in. Men vi har ju en lägenhet med uppsägningstid så vi får väl se när det blir. Vill ju inte ha dubbla hyror...

    2009-01-26 | 09:37:44
  • Johanna säger:

    Vad fint det verkar vara! Du längtar förstår jag!?

    2009-02-04 | 13:06:50
    Bloggadress: http://villaharmony.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: