Leos sida

Välkommen till min värld!

Lika och olika

Kategori: Allmänt

Nu är jag utan feber och därmed mycket piggare och rörligare! Mamma tittade i sitt album från när hon var liten och precis som jag så fick hon sin första tand i nedre käken, nio månader gammal! Vi har nog ganska mycket gemensamt. Vi är ju båda födda i vädurens stjärntecken och detta är karaktäristiskt för dem:

Iver:  Haha nu ser inte mamma. Måste skynda mig att göra allt jag inte får!
Kamplust: Kom igen då! Försök få mig att inte pilla i eluttagen!
Tävlare: Vem kryper snabbare? Du eller jag?
Hetsigt humör: Jag har inte tid (eller lust) att ligga på ett skötbord. SKYNDA ER!!!
Brådska inför livet: Se ovanstående
Svårt att slå sig till ro: Där finns nåt jag vill pilla på, och där, och där, och där....
Söka utmaningar: Jag vet hur man gör när man står, har inte fått kroppen att lyda än bara.
Mod: Det är inte alls läskigt när mamma eller pappa skräms. Jag skrattar ju...med darrande underläpp.
Impulsivitet: HA! Där är en svans. Den drar jag i så ser vi vad som händer.
Energi: Ska vi bada? Busa? Gunga? Hoppa? Dansa? Skratta? Kom igen mamma, VAKNA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: