Leos sida

Välkommen till min värld!

Granbergsträsk

Kategori: Utflykter

Idag åkte jag och pappa till Granbergsträsk (Grämmers kallas det av de flesta) medan mamma jobbade. Det var en härlig dag med mycket bus och lite sömn (sov en halvtimme). Så när vi kom hem kl 19 var jag mer död än levande och stupade i säng. Men roligt har det varit. Min tremening från Stockholm, Philip, var också där och hälsade på. Han är bara några veckor äldre än jag så vi kommer säkert ha ännu roligare när vi blir lite äldre!


Kommentarer

  • Hanna och Henrik säger:

    Nu blir vi avundsjuka. Philip borde ju självklart få träffa Astrid också. Typiskt att vi redan hade inplanerat nått annat än Granbergsträsk. Hoppas det inte dröjer så länge innan han kommer igen. Astrid längtar förresten efter Leo också...skillnaden är att han är så mycket lättare att besöka.



    Kramar tills vi ses nästa gång!

    2009-07-31 | 13:08:53

Kommentera inlägget här: