Leos sida

Välkommen till min värld!

I'm singing in the rain...

Kategori: Allmänt

Det regnar och regnar och regnar men inte blir jag sur över det. Dock blir mamma lite frustrerad av att behöva vara inomhus hela tiden. Även om det finns hur mycket som helst att göra så är det ganska skönt att få lite frisk luft emellanåt. Tur att vi har den stora altanen med tak så att man kan gå ut dit och lufta sig lite. Och så här fina bilder kan man få (med lite bildredigering) när det har regnat på våra rosor!


Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vad duktig du är på att redigera bilder! Jag har en photoshop-bibel som jag skulle behöva plöja igenom. Skulle också vilja lära mig att mixtra med bilderna.

    Ja du, bröllop. Vad ska män säga? Äntligen!!! Det blir ett borgeligt bröllop. Men även om vi försöker hålla det relativt enkelt så är det mycket som ska planeras och göras...

    Sa till Micke här om dan; -Ja-ha, vad ska man sedan ha att se fram emot? Vi har villa, barn, och kombi och nu gifter vi oss. Och han svarar förstoss: -Längta efter barnbarn eller pension?!



    Det kanske är så, men vad tusan, det låter ju lite deprimerande! :-)



    Ha en fin kväll! Mvh/ Johanna

    2009-07-11 | 19:05:23
    Bloggadress: http://villaharmony.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: