Leos sida

Välkommen till min värld!

Stunder då jag är världens snällaste, mysigaste och finaste!

Kategori: Allmänt

Måste ju uppväga det lite "dåliga" beteendet med något bra! Så här kommer saker jag gör (oftare än jag gör de dåliga faktiskt)

* Pussar mamma så att hon ska orka upp ur sängen på vardagsmornarna.
* Stryker på kinden och säger "älska"
* Kramas jättehårt när jag blir glad
* Hjälper pappa med diverse sysslor på gården (vattna blommor och gräsfrön mm)
* Säger "myyyyysa" och vill att mamma eller pappa ska ligga under filten/täcket med mig.
* Äter mer mat än mamma
* Ger slängpussar när mamma eller pappa åker hemifrån.
* Pussar godnatt
* Sjunger jättefint! (Imse vimse, bäbä, en kulen natt, klappa lilla magen, huvud axlar knä och tå, tänk om jag hade en liten liten apa, Blinka lilla, Ekorrn satt i granen)
* Försöker slå kullerbytta själv

Kommentarer

  • Annica säger:

    Älskar och saknar dina "unika" uttryck...för faktiskt så uttrycker ni er ganska lika ni tvååringar...

    2010-05-28 | 23:45:17
    Bloggadress: http://mammatanten.blogg.se/
  • mormor säger:

    Du är ju världens goaste lillprins när du idag sjöng ja må hon leva.....en Så liten kille som sjunger tonsäkert! Vet du LEO vi fick 5 fiskar idag när vi fiskade.Kramar till dig och MaPa

    2010-05-30 | 13:33:46

Kommentera inlägget här: