Leos sida

Välkommen till min värld!

Bebisen

Kategori: Allmänt

Jag frågar nästan varje dag nu om bebisen har kommit ut. Men det har den inte... Under tiden läser jag "Busiga bebben" som är världens bästa bok när man väntar ett syskon. Jag har även köpt en present till bebisen som jag ske ge när den kommer ut; en speldosa som jag tror han/hon kommer att tycka om. Mamma har tagit fram små kläder som jag hade när jag var liten i storlek 44. Inte har jag varit så där liten? Låter helt galet... Det ska i alla fall bli roligt när bebisen kommer ut. Tror jag.

Kommentarer

  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Hej Leo.

    Vilken tur att Du har köpt en present till babyn.

    Idag har farmor varit ute och kört med mopeden men det var ganska kallt.Det blir bättre när det blir sommar jag längtar då kan man vara i stugan.

    Puss och kram från Farmor.

    2011-01-22 | 16:41:32

Kommentera inlägget här: