Leos sida

Välkommen till min värld!

Herr Leo

Kategori: Högtidsdagar

Borde man kanske kalla mig nu. För idag blir jag fem månader! Oj, tänk vad mycket som har hänt under fem månader. Jag har vuxit typ hur mycket som helst. Sen så kan jag ju nästan sitta själv och jag skrattar högt åt allt bus som alla gör med mig. Jag gör olika ljud med munnen och jag kan lyfta huvet jättehögt när jag ligger på mage. Jag har börjat äta annan mat än från mamma och jag kan stå jättestadigt på mina ben!

Tänk om lika mycket skulle hända med mamma eller pappa på bara fem månader. Att de skulle växa 15 centimeter, gå upp fem kilo i vikt, lära sig ett nytt språk, nya rörelser och dessutom bo tillsammans med två till en början helt främmande människor. Tror att de skulle bli ganska stressade och trötta...

1 dag gammal





























Kommentarer


Kommentera inlägget här: