Leos sida

Välkommen till min värld!

Hurra!

Kategori: Allmänt

Pappa fyller år idag! Puss till dig från mig (och mamma också förstås!) Tänk, att jag också kommer att bli lika gammal som pappa och mamma är nu. Låter ju helt osannolikt. Jag kommer förmodligen att vara bebis för evigt. Det är ju så himla bra. Kolla bara:
  • Jag får mat utan att behöva laga den själv
  • Nån väljer kläder och klär på mig varje dag
  • Någon annan betalar dessutom mina kläder
  • Jag blir buren eller skjutsad överallt, behöver inte anstränga mig ett dyft
  • Om jag skriker kommer någon och pussar och tröstar mig
  • När jag blir nödig är det liksom bara att göra det, var jag än befinner mig
  • Vad jag än gör så är det alltid någon som tycker att jag är superduktig och söt, även när jag inte gör nåt speciellt.  
  • Alla försöker få mig att skratta       

Kan inte tänka mig att livet är så enkelt när man blir äldre...

Kommentarer

  • Sara säger:

    Gratta pappa från oss i Piteå!

    2008-08-13 | 08:28:26

Kommentera inlägget här: