Leos sida

Välkommen till min värld!

Storpartaj!

Kategori: Fest

Nu var det ett tag sen jag skrev och det beror mest på att jag varit lite upptagen med diverse saker. Igår var vi på ett sånt där stort kalas igen. Linda och Christer gifte sig ute i Skeppsvik, en fin liten ö utanför Umeå. Linda gick lärarutbildningen med mamma och Christer har känt pappa sen de gick i förskolan. Vigseln var utomhus och det hela var jättevackert. Såg en liten tår i mammas öga... Det såg ut att bli regn men som tur var så klarade vi oss! I vanlig ordning så charmade jag varenda tant på stället, till och med bruden! Hehe, passa dig Christer!

Jag var uppe jättesent men gnällde faktiskt inte nämnvärt. Vi var inte hemma förrän vid 01.30! Så sent har jag aldrig varit uppe! Men eftersom jag är som en klocka så vaknade jag ändå 05.30 för att äta. Somnade dock om ganska snabbt, ända till klockan tio!
Tack Linda och Christer för att jag (mamma och pappa också förstås) fick dela denna dag med er!


Huvudpersonerna för dagen!
 
  Tanter igen!

  Notera den coola kepsen!

Här är Linda tillsammans med några av sina klasskompisar från utbildningen.
(Fr v. Ida, mamma, Maria, Linda, Hampus och Linn)


 Hihi! Bruden tyckte att jag var söt! Och hon var ju supersnygg!

Kommentarer

  • Sarah Lyxell säger:

    Men ååååh, hur söt kan vara???

    2008-08-12 | 02:20:35
  • mormor säger:

    Vilken vacker brud du hittat Leo! Vad ska bli av dig som redan nu ser så fotomedveten ut, ja du är också väldigt vacker!

    2008-08-12 | 21:49:32

Kommentera inlägget här: