Leos sida

Välkommen till min värld!

Föräldrafika och bebisträff

Kategori: Utflykter

Första onsdagen i varje månad träffas de som kan och vill från föräldragruppen för att fika tillsammans. Den här gången var vår första eftersom vi var i Skellefteå sist. Jag fick träffa alla polare igen och vad alla har blivit stora och duktiga! Nästan alla kryper eller masar och Ingrid kan stå alldeles själv! Vilken tjej! Mamma höll på att göra en ofrivillig springnota. Kassörskan glömde nämligen att ta betalt. Hon blev nog distraherad av snygga jag! Hur som helst så längtar jag tills nästa gång vi ska ses allihop! Det var jätteskoj!
   
Alexander känner efter om min näsa sitter fast.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vilka fina bilder du tagit!

    Hörde av Erik att ni haft jättetrevligt. Synd att måsta jobba.

    Kram

    2008-12-05 | 11:17:09
  • Mamma Jessica säger:

    Tack så mycket! Hörde att ni börjat fundera på en systemkamera. Gör slag i saken och köp en! Det är så mycket roligare att fota när varenda bild blir bra! Nikon gör grymma kameror och de är väldigt enkla! Hoppas förresten att vi kan ses snart! Kram!

    2008-12-05 | 16:03:02

Kommentera inlägget här: