Leos sida

Välkommen till min värld!

Helgen som gått

Kategori: Besök

I helgen har ju mormor och morfar varit här! Det var hur kul som helst! De tyckte att jag blivit jättestor och tung men jag har bara kraftig benstomme. Så det så! På fredagen gick mamma och pappa på bio och såg "Låt den rätte komma in" medan jag var hemma med mormor och morfar. Mamma och pappa tyckte att filmen var bra men längtade bara hem till mig, vilket inte är så konstigt eftersom jag är världens finaste bebis!

På lördagen gick vi på julmarknad på Gammlia. Jag sov hela tiden och missade därför alla tokiga människor som tydligen bara var där för att äta korv och dricka glögg. Mamma och pappa fick en fin ljuslykta av mormor och morfar! Jag har förresten också fått en grej av dem; en ny och fin åkpåse.

Nu är det mammas tur att vara förkyld så hon har inte varit så pigg idag. Har mest legat i soffan medans jag har busat med pappa. Jag har fått en ny leksak; en gammal mobiltelefon! Det var väldigt spännande att trycka på alla knappar men jag skulle ändå ha haft tag i den där grejen som kallas fjärrkontroll. Den är roligast av allt! Det var i alla fall väldigt roligt att mormor och morfar kom och hälsade på! Hoppas vi ses snart igen!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: